FANDOM

Samurai Wasp Archer

Samurai Wasp Archer (pl. Łucznik Os-Samurajów) jest wrogiem Alice w Alice: Madness Returns. Pokonanie go wymaga trochę wysiłku. Jedno trafne uderzenie Teapot Cannon może go zabić od razu, ale czasami nie jest w zasięgu by zostać trafionym. W takiej sytuacji należy użyć Pepper Grinder.

Historia Edytuj

Alice: Madness Returns Edytuj

Alice przybyła do Monastery Shelf Valley po przejrzeniu Scroll of Happy Times. Podczas podróży przez dolinę pojawili się Łucznicy Osy Samurajowie wraz z innymi wrogami osy i zaatakowali Alice.

Wygląd Edytuj

Występy Łuczników Osy oparte są na japońskim folklorze i historii. Są ubrani w diabelską czerwoną zbroję samurajską, a ich twarz jest szczególnie zauważalnym i bezbarwnym miejscem na ich ciele. Ich twarze są zakryte maskami Oni i jest otoczona białą, puszystą przeszkodą podobną do płaszcza, która pojawia się po obu stronach twarzy. Mają kilka wielkich pędzli kaligraficznych na plecach wraz ze strzałkami.

Ataki Edytuj

Strzały - Łucznik Osy będzie celował w Alice i strzelił do niej płonącą strzałą.

Taktyka Edytuj

Pokonanie ich wymaga niewielkiego wysiłku. Dobrze celowany strzał z Teapot Cannon może cię zabić natychmiast, ale czasami Osa nie znajduje się w zasięgu lub może zawieść. Alternatywnie, użycie młynka do  Pepper Grinder może go ostatecznie zabić.