FANDOM

Red King-0

Red King (pl. Czerwony Król) – władca czerwonych szachów.

Historia Edytuj

Red King

American McGee's Alice Edytuj

Czerwony Król skazuje Białą Królową na śmierć na gilotynie, przez co łatwiej będzie mu zniszczyć pozostałe białe szachy. Alice konfrontuje i walczy z Królem w centrum Czerwonego Zamku i zabija go. Najsilniejszym osłabieniem Króla jest użycie Ice Wand, która może być stosowana jako spowolnienie jego ruchów. Po porażce Króla, Alice używa białego pionka aby ożywić Białą Królową.

Wygląd Edytuj

Czerwony król wygląda podobnie do białego króla, jedyną dużą różnicą jest kolor jego ubrań. Jest wysoki i chudy, ma koronę i długi, futrzany płaszcz. Nie ma nóg, które zastąpił kikut. Jego skóra jest szara, aw ręce trzyma niebezpieczny patyk.

Taktyka Edytuj

Czerwony Król ma wszystkie moce swoich podwładnych, a także kilku innych.

  • Atakuje z pełną siłą wieży berłem.
  • Rzuca diamenty. Poruszają się znacznie szybciej i podążają lepiej niż pociski Diamond Cup Guard. skacz nierówno, aby ich uniknąć.
  • Jego Wysokość wystrzeliwuje wiązkę złej energii podobnej do biskupa. Jest prawie niemożliwe, aby uciec przed tym promieniem bez szwanku.
  • Rzuca granaty szybciej, niż możesz ich uniknąć.

Ciekawostki Edytuj

  • Sacrifice Your Queen
    Czerwono-białe pionki i czerwony król były jedynymi figurami szachowymi, które pojawiły się w Alice: Madness Returns.
  • Ponieważ Czerwona Królowa mogła się połączyć z Królową Kier, Czerwony Król prawdopodobnie połączył się z Królem Kier.
  • Grafika koncepcyjna Asylum pokazuje Czerwonego Króla trzymającego zwłoki Czerwonej Królowej w środku szachowej bitwy.