FANDOM

Mangled Mermaid

Mangled Mermaid (pl. Zniekształcona Syrena) – pub w Londynie leżący na północnym brzegu Tamizy. Pojawia się w grze Alice: Madness Returns, jest prowadzony przez byłą nianię Alice, Nan Sharpe.

Historia Edytuj

Alice: Madness Returns Edytuj

Alice at the docks

Alice budzi się w dokach.

Alice obudziła się w dokach Billingsgate po tym, jak dwóch pracowników uratowało ją z rzeki. Wyrazili chęć zabrania jej do baru Mangled Mermaid i uprawiania z nią seksu w wynajętym pokoju. Zanim zaczęli realizować swój plan, Alice szybko cofnęła się i ruszyła w drogę. Podążyła za białym kotem, którego widziała wcześniej, a on poprowadził ją do burdelu, po czym natychmiast zniknął.

Nie mogła wejść do drzwi, ponieważ dwóch mężczyzn blokowało jej drogę. Próbowali ją przekonać, żeby poszła z nimi do łóżka, ale ona odrzuciła ich seksualne zaloty, wykorzystując swój szybki umysł, by znaleźć powody, dla których nie powinni jej posuwać.

Alice podeszła do zakładu i zastała Nan Sharpe w gorącej sprzeczce z alfonsem o imieniu Jack Splatter. Po wymianie słownej Nan zaprosiła ją na górę i powiedziała, żeby skorzystała z tylnych drzwi. Kiedy podeszła do tyłu, Alice zobaczyła, że ​​Jack dźgnął strażnika i wchodził po schodach.

Alice poszła do pokoju swojej byłej niani i zastała Jacka grożącego Nan. Chociaż Alice próbowała pomóc jej się z nim skonfrontować, Jack zignorował jej słowa i przewrócił lampę biurkową, po czym przewrócił jej nieprzytomność, wysyłając Alice do Tundraful w Krainie Czarów. Dopuścił do rozprzestrzenienia się ognia, który podpalił burdel. Alice i Nan udało się uciec, choć Okaleczona Syrenka została podpalona. Nie ma wzmianki o ofiarach.

Wygląd Edytuj

Mangled-Mermaid

Zniekształcona Syrena była dwukondygnacyjnym czarno-białym budynkiem naprzeciwko doków z patio od strony podwórza. Nad drzwiami frontowymi znajdowała się drewniana tablica z nazwą zakładu i posąg trupiej syreny. Stary Tim przeszedł tylnymi drzwiami.

W środku był bar, w którym ludzie pili, bawili się lub sprawiali, że prostytutki je bawiły; często też zaczynały się walki. Wyglądał jak tradycyjny brytyjski bar i był dość zatłoczony. Alice twierdzi, że bez względu na to, co zamówisz, nie powinieneś oczekiwać niczego lepszego niż zjełczałe piwo lub zgnilizna ginu. Na piętrze znajdowała się seria pokoi, w których klienci mogli bez przeszkód odbywać prywatne spotkania z dziewczynami.

Ciekawostki Edytuj

  • Niewykorzystany tekst w Madness Returns sugeruje, że jeśli Alice zginie w grze, zostanie nekrologiem. Jednym z nich jest Alice płonąca na śmierć w barze Okaleczonej Syrenki podczas próby uratowania kota w środku.