Alice Wiki
Advertisement

Ice Snark.png

Ice Snark (pl. Lodowy Snark) jest dzikim wrogiem pojawiającym się w Alice: Madness Returns. Pojawia się w Tundraful i Deluded Depths.

Biografia[]

Alice: Madness Returns[]

Po pojawieniu się w Tundraful Alicja dwa Ice Snarki, nie zaatakowały jej, jedynie zawarczały i zakopały się w lodzie. Dopiero po uzyskaniu Hobby Horse Alicja zostaje zaatakowania przez grupkę Ice Snarków.

Wygląd[]

Ice Snarki są większą oraz groźniejszą wersją Snarków. Posiadają białe oczy, ich łuski są pocieniowane ciemniej na purpurowy i niebieski oraz wielkie zęby wyglądające jak kły. Posiadają szczuplejsze nogi oraz stopy zakończone pazurami w przeciwieństwie do Snarków.

Ataki[]

  • Ugryzienie - Ice Snarki wyskakując spod lodu rzucają się aby ugryźć Alicję.
  • Mrożący oddech - Ice Snarki są wstanie zamrozić Alicję tak, aby tak była otwarta na ataki.

Taktyka[]

Kiedy Ice Snarki przygotowują się do swoich skoków i ataków momentalnie się zatrzymują, co jest sygnałem dla Alicji na wykonanie uniku. Drugim wariantem ich ataku jest także wyskoczenie spod lodu i ugryzienie Alicji, czego można uniknąć, ponieważ przemieszczanie się Ice Snarków jest zauważalne.

Ciekawostki[]

  • Widziany jest (w bryle lodu) w porcie obok Mangled Mermaid.
  • Szkielet bardzo podobnej do niego ryby (znacznie większej) widziany jest w ścianie lodu w Tundraful.
Advertisement