FANDOM

Cardbridge

Cardbridge (pl. Karciany Most) – obszar Krainy Czarów w Alice: Madness Returns. To miejsce, gdzie duże karty do gry latają, tworzą mosty, chodniki i zamki. Lokalizacja występuje przed Ziemiami Królowej.

Historia Edytuj

Po opuszczeniu Więzienia, Alice dostaje kolejnego ataku, po czym trafia do Karcianego Mostu. Bohaterka podróżuje, przemieszczając się za pomocą kart (które służą również za podłoże). Następnie Alice trafia na Ziemie Królowej.

Wygląd Edytuj

Karciany Most jest bardzo spokojnym miejscem umieszczonym ponad Krainą Czarów. Karty latają dookoła niczym ptaki oraz formują się w solidne struktury. Budują różne formacje przed Alice oraz znikają, zaraz gdy bohaterka przez nie przejdzie. W lokacji nie występują żadni wrogowie do pokonania.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z nielicznych sekwencji, gdzie nie występują żadni wrogowie. Karciany Most to etap typowo platformowy.
  • Niektóre z kart potrafią niespodziewanie znikać i pojawiać się ponownie, strasząc gracza.
  • Lokacja ta wydaje się symbolizować ciszę przed burzą - zaraz po niej bohaterka trafia na Ziemie Królowej, gdzie zaczyna powoli łączyć fakty, które składają się w szokującą prawdę.
    • Jest to również pierwszy etap, gdzie zostaje zasugerowane, że Lizzie może grać większą rolę w całej tragedii - pojawiają się wspomnienia, w których bohaterka skarży się na nachalnego studenta Arthura.